gangster

jag är jätte dålig på att blogga, jag vet. men Hanna nu skriver jag.
Just nu sitter jag och Maja och kollar på gangster med Mikael Persbrandt, han är bäst. Vi sitter också med varsin godis påse bredvid oss, GOTT! Imån är det dags för skolan igen, börjar halv tolv så det är skönt. Nu är det också bestämt att jag och Lina ska åka till tunisien vilken vecka de blir är inte klart än, de blir vecka 40 eller 41. Och så kanske Maja och Lollo åka med och kanske Nils och någon komps till honom, men jag vet inte hur det blir med något av de än. De ända jag vet är att jag och Lina ska åka och de är de enda jag bryr mig om, ha-ha-ha.
Nu började filmen igen,
Puss F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0