klassträff

Äntligen en ny dag! Idag ska jag till kungsmässan med simon tror jag, sen så ska jag träffa mamma när hon slutar vid 4 så ska vi åka till maxi. Sen så ska jag hem och springa om jag hinner, sen ducha och göra iordning mig inför klassträff i Lindome hos Teres :D det ska bli jätte kul att träffa alla igen :) 

Igår kväll så var jag ute och sprang, duktig som jag är. Efter rundan så stretchade jag ordentligt för att jag inte skulle få träningsverk. Efter en skön dusch låg både jag och maja i hennes säng och kollade på 17 agian. Zac Efron är den snyggaste ungdoms skådisen jag vet, han är min kärlek. 
Sen somnade jag gott i min säng!

Nu ska jag kolla på lite one tree hill och vänta på att simon vaknar och hör av sig, 

Puss
F. 








            Jag & Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0