regn regn och åter igen regn

Det blev inte kungs idag det regnade för mycket för att jag och maja skulle orka gå ner så det blir kungs imån när maja har slutat. Men det blir förhoppningsvis maxi när mamma kommer hem vilket jag tror hon gör när som helst, BRA!

Maja hjälpte mig med min design, så nu tycker jag det är riktigt roligt att kolla på den, haha! 
På onsdag blir det antagligen klassträff vilket som jag tycker ska bli väldigt skönt, har inte träffat klassen på evigheter känns det som. 

Nu tror jag jag ska kolla på lite mer one tree hill, jag kan inte få nog av det alltså. Fast nu håller jag på att ladda ner O.C 2 så det blir väl att jag kommer kolla på det sen när det är klart, det är också beroende framkallande.  

puss F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0