SKOLAN

Jag ligger i min säng lyssnar på 1,2,3,4 och skriver med en stöd Jonas på MSN och tänker på hur fort sommarlovet har gått. Sen så ligger jag och oroar mig över min nya engelska lärare, han är tydligen sträng med betyg och så och jag som är SÄMST rentutsagt på engelska... jag kommer dööö! Åhh jag längat så till att få träffa mina klassisar imån, ska bli riktigt kul faktiskt.

Helt sjukt vad jag gillar 1,2,3,4 låten, grym är den. 
There's only 1 thing 2 do 3 words 4 you- (I love you) I love you

nu ska jag krypa ner i min säng och sätta på en film och somna när jag är redo, fast först ska jag gå in och borsta tänderna och säga godnatt. 
sovgott, puss F.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0