tråkigt väder

Jag är jätte dålig på att skriva.. jag vet.
Men nu ger jag det ett nytt försök !
Snart börjar skolan igen, jippi. Fast jag måste säga att det ska bli roligt att träffa alla igen och att få lite struktur på sina dagar. Jag hade ju också velat ha fint väder nu sista veckan innan skolan börjar så man kan lägga på lite på sin solbränna och bara vara, men istället så ska det bli regn.

Efter att jag har ätit ska jag och maja till kungsmässan, jag ska köpa några block till skolan sen så väntar vi på att mamma ska sluta så åker vi förhoppningsvis till ica maxi och handlar lite mer skolsaker där..

Just nu sitter jag, Maja och Felicia i vardagsrummet med varsin dator och varsin blogg...
Kolla in våran gemensamma blogg.

Jag kanske skriver ett inlägg senare igen !
 puss F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0