världens bästa lillasyster

Har inte skrivit på länge, kände att det var dags. Just nu sitter jag i Majas säng och laddar på en massa bra låtar på min ipod, så nu är det grymt (Y). jag har också kollat på en massa bilder från när jag var liten, en söt skitunge var jag allt, fast jag var ful som bebis :S Maja och Lina åker till tunisien imån, jag är inte alls avundsjuk, jag menar vem vill åka till tunisien när man kan vara i härliga sommar sverige ? Nu ska jag leta efter batteriladdaren till min kamera som dom ska få låna med sig bara för att jag är så snäll, ja världens bästa lillasyster är jag.
Och sen så ska jag ringa Louise igen, snart.

puss F.

                      
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0